• Protinga reklama (4 mokymas) •

Reklamos priemonių gamyba

reklamos priemoniu gamyba

Priskirti

Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas vaizdo seminarų kurso ketvirtoje dalyje pateiks informaciją, į ką reiktų atkreipti dėmesį planuojant reklamos priemonių gamybą. 


Aktualumas

•    Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
•    Marketingo vadovams ir specialistams;
•    Interneto projektų vadovams ir savininkams;
•    Interneto marketingo specialistams;
•    El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
•    Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
•    Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
 

Nagrinėjami klausimai

•    Ką apima reklamos priemonių gamyba?
•    Į kokius pagrindinius klausimus reikėtų atsakyti, planuojat reklamos priemonių gamybą?
•    Ką būtina žinoti komunikuojant su specialistais?
 

Nauda

•    Parengsite aiškų reklamos priemonių gamybos planą;
•    Sužinosite komunikavimo su reklamos priemonių (tekstai, dizainas, programavimas, video) gamybos specialistais niuansus;
•    Gausite planą, kaip kuriami svetainių, reklaminių skydelių, tekstų, knygų, naujienlaiškių, infografikų prototipai;
•    Sužinosite apie prototipų rengimo programinę įrangą.

 

Vertinimų komentarai

Jonas L.
Vertinu labai teigiamai.

Daina L.
Labai komunikabilus lektorius bei puikiai išdėstyta medžiaga!

Darius B.
Žiūrėjau visus seminarus. Šis geriausias.

37 min.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
(4.67/3 Balsai)

Komentarai
3
Peržiūros
228

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

Verslininkas

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
7

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.