Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas antroje dalyje pateiks informaciją apie tai, kokie turi būti reklamos kampanijos nustatymai.
Aktualumas
• Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
• Marketingo vadovams ir specialistams;
• Interneto projektų vadovams ir savininkams;
• Interneto marketingo specialistams;
• El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
• Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
• Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
Nagrinėjami klausimai
• Ką apima reklamos kampanijos nustatymai?
• Kas yra pozicionavimas?
• Kaip verslo problemas paversti reklamos kampanijos uždaviniais?
• Kas yra ir ką pasako vartotojų elgsenos tunelis?
• Kas sudaro reklaminės kompanijos seką?
• Kaip nustatyti reklamos kampanijos auditoriją?
• Kokie reikalavimai keliami reklamos kampanijos idėjai? Kokios savybės jai turi būti būdingos? Ką turi perduoti idėja?
• Iš kur gauti idėjų?
• Ar kūrybiškumas svarbiau už strategiją?
Nauda
• Išskirsite įmonės reklamos krypčių prioritetus;
• Mokėsite nustatyti tikslinę vartotojų grupę;
• Gebėsite nustatyti reklamos kampanijos problemą, tikslus, vykdymo laiką ir biudžetą;
• Išmoksite išgryninti reklamos kampanijų idėjas, tikslus, motyvuoti vartotojus;
• Sudarysite aiškų interneto reklamos planą savo verslui;
• Išmoksite kurti efektyvų reklamos turinį;
• Išmoksite pozicionuoti savo prekės ženklą ir didinti jo įtaką interneto rinkoje.