Biuro administratorės etiketas


Priskirti

Šiame seminare pateiksime, kas būdinga profesionaliai administratorei (-iui). Atskleisime, kokius pagrindinius reikalavimus turi atitikti šios profesijos darbuotoja (-as), kokia turėtų būti administratorės (-iaus) išvaizda ir koks yra tinkamas jos ar jo elgesys.

 

Aktualumas

Mokymas skirtas biuro administratorėms (-iams), kurie siekia profesionaliai ir pagal visas etiketo taisykles bendrauti su įmonės klientais.


Tikslai

  • Apžvelgti, koks turėtų būti administratorės (-iaus) elgesys ir įvaizdis;
  • Pateikti nerašytas taisykles, kurias turi žinoti administratorė (-ius);
  • Papasakoti, kaip reikia pasitikti klientus;
  • Aptarti supažindinimo etiketą;
  • Pademonstruoti teisingus ir neteisingus administratorės (-iaus) pokalbių telefonu pavyzdžius;
  • Atskleisti, kaip reikėtų elgtis, jeigu klientas Jus kažkuo kaltina.


Nagrinėjami klausimai

  • Kodėl tinkamas administratorės (-iaus) įvaizdis ir elgesys yra raktas į karjerą?
  • Kokie yra bendri administratorės (-iaus) dalykinio įvaizdžio elementai?
  • Kas rodo administratorės (-iaus) patikimumą?
  • Kokie svarbiausi požymiai rodo administratoriaus profesionalumą?
  • Ką daryti, jei klientas neprisistato?
  • Kaip tinkamai palydėti svečius? 
  • Koks yra teisingas supažindinimas?
  • Koks yra tinkamas bendravimo atstumas?
  • Kokia yra „Mokinuko“ stovėsena bendraujant su žmogumi?
  • Kaip reikėtų kreiptis į vadovą, klientus ir kt. asmenis?
  • Kokios yra administratorės (-iaus) atsakomybės ribos?
  • Kaip elgtis, jeigu telefonas suskamba atėjus svečiui?
  • Kaip turėtumėte elgtis, jei atėjus klientui kalbate telefonu?

Vertinimų komentarai

Migle J.
nieko ir nebepridursi prie Sonatos T. komentaro :)

Sonata T.
Gal kam ir atrodo juokinga mokytis etiketo, bet aš pvz. negaliu pakęsti, kai atvyksti į atrodytų padorią įmonę, o ten kaimietiškų, atsiprašant, manierų mergaitė sėdi, kuriai vienodai, atėjo kažkas, neatėjo, sėdi sau, krapštosi kažką. Pati esu sekretorė jau daugiau kaip 15 metų, dabar dirbtu tikrai geroje įmonėje, gaunu gerai apmokamą darbą, turiu asistentę, nes visada laikiausi etiketo. O šį seminarą pažiūrėjau vien dėl smalsumo ir vertinu jį labai teigiamai.

Agnė P.
Reiks pasiūlyt direktoriui, kad mūsų administratorei nupirktų šį seminarą. Nesakau, kad ji labai prasta, bet yra vietų kur galėtų patobulėti.

Virginija T.
Esu administratorė jau keli metai. Labai įdomu buvo pažiūrėti seminarą, nes viską dariau taip sakant pagal intuiciją. Tai va, pasirodo esu gera administratorė, na aš tuo net neabejojau :) Bet džiaugiuosi, kad pažiūrėjau, nes buvo klausimų, į kuriuos čia radau atsakymus pvz., ką daryt, kai klientas ateina kaip tik tada, kai kalbi telefonu su kitu klientu.

Vardas
Pasidalinsiu istorija (kadangi nerodo pavardės, tai nėra pavojaus :). Turime puikią administratorę, tačiau ji kiek pykstasi su stiliumi, o į įmonę nemažai klientų ateina ir nors dirbame ne didmiestyje, vis vien labai norėjosi, kad administratorė elgtųsi ir rengtųsi pagal etiketą. Į kursus didmiestin siųsti ne taip ir pigu, be to, labai sudėtinga ją pakeisti darbe, todėl padovanojau jai šį seminarą ir manau tai teisingiausias mano sprendimas, nes dabar neturiu jokių priekaištų :) Gal reikia etiketo vadovams? :)

1 val. 21 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.80/5 Balsai)

Komentarai
5
Peržiūros
467

Živilė Sederevičiūtė Pačiauskienė

zivile sedereviciute paciauskiene

Lektorė

17 metų darbo su suaugusiais patirtį turinti lektorė, edukologijos mokslų docentė.

Mokymai
5

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.