Kaip padidinti pardavimus?

kaip padidinti pardavimus?

Priskirti

Norite tapti sėkmingu pardavėju? Po šio seminaro tokiu tikrai tapsite, nes išmoksite nusistatyti savo, kaip pardavimų vadybininko tikslus. Seminaro metu taip pat papasakosime apie susitikimo su klientu eigą bei atskleisime, kaip reikia klausytis, norint suprasti kliento poreikius.
 


Aktualumas

  • Mokymas skirtas tiek pradedantiems, tiek jau esamiems pardavimo vadybininkams, siekiantiems patobulinti savo pardavimo įgūdžius.
  • Taip pat seminaras bus naudingas kitų profesijų atstovams, kurie norėtų išmokti efektyviau bendrauti su klientais, partneriais, kolegomis bei kitais asmenimis.


Tikslai

  • Pateikti planą, kaip reikėtų sėkmingai siekti pardavimo tikslų;
  • Akcentuoti, kodėl pasiekus vienus užsibrėžtus rezultatus reikėtų nedelsti ir išsikelti naujus;
  • Išnagrinėti pardavimo stadijas;
  • Apžvelgti, kiek susitikimo su klientu metu reikia skirti laiko jo išklausymui, kalbėjimui ir stebėjimui;
  • Supažindinti su klausimais, kuriuos reikėtų užduoti klientui;
  • Pateikti pardavimuose taikomas argumentavimo taisykles.
     

Nagrinėjami klausimai

  • Kuo svarbu užsibrėžti tikslus užsiimant pardavimais?
  • Kokie yra per mažų ir per didelių tikslų minusai?
  • Kas yra tikslų diferencijavimas?
  • Į ką vertėtų atkreipti dėmesį susitikimo su klientu pradžioje?
  • Kodėl naudinga įdėmiai klausyti, ką klientas kalba?
  • Koks turi būti kliento stebėjimas skirtinguose pardavimo etapuose?
  • Kas yra raktiniai žodžiai pardavimuose?
  • Kuo svarbus produkto ar paslaugos savybių išgryninimas?
  • Kokios yra argumentų rūšys pardavimuose?
  • Kodėl pardavimo procese reikėtų vengti žodžių su priešdėliu „ne“?
  • Kokias frazes efektyvu naudoti pardavimuose?
  • Kokie yra klientų prieštaravimų tipai ir kaip į juos reaguoti?
  • Kokios būna dažniausios pardavėjų klaidos?

Vertinimų komentarai

Povilas K.
Patiko man šitas seminaras, ypač ta vieta dėl gebėjimo klausytis. Po jo kaip tik susitikau su draugais ir supratau problemą - man sunku jų klausytis, todėl ir klientų dažnai negebu išklausyti... Ačiū, tikrai, pravertė :)

Saulė P.
neeilinis seminaras!

Kristina M.
Nu super seminaras ir nenuobodus žiūrėti :)

Alisa K.
nedaug dar apie pardavimus esu maciusi kokiu mokymu, bet is sito suzinojau tikrai nemazai.

Andrius K.
Puikus seminaras, matosi žmogus iš patirties šneka.

2 val. 0 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.80/5 Balsai)

Komentarai
5
Peržiūros
435

Darius Rupšlaukis

darius rupslaukis

Lektorius

Turizmo ir kraštotvarkos mokslų magistras, dėstytojas praktikas.

Mokymai
4

Derybos.lt

derybos.lt
Derybos LT organizuoja atvirus bei parengia ir veda vidinius seminarus įmonėse.