Peržiūrėję penktą mokymą Jūs sužinosite:
Kaip pasakyti kainą, kad klientas jos neišsigąstų? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Kaina – tai viena produkto charakteristikos bruožų. Dažniausiai kaina klientui yra per didelė, jei jis mažai žino apie tai, kaip teigiamai siūlomas produktas paveiks kliento gerovę.
Kaip spręsti konfliktus pardavimo procese? (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Konfliktas su klientu praktiškai sunaikina galimybę parduoti prekę. Atskleisime, kaip to išvengti ir kaip valdyti konfliktines situacijas bei jas pervesti į konstruktyvias išeitis.
Vaizdo mokymą sudaro:
Aktualumas
Tai penktasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAU, BRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".