Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas trečioje dalyje pateiks informaciją apie interneto reklamos kanalus ir priemones.
Aktualumas
• Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
• Marketingo vadovams ir specialistams;
• Interneto projektų vadovams ir savininkams;
• Interneto marketingo specialistams;
• El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
• Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
• Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
Nagrinėjami klausimai
• Kas yra interneto reklamos kanalas? Kokie jie?
• Kokios yra kanalų savybės?
• Kas yra reklamos priemonė?
• Kokios yra priemonių savybės?
• Kaip pasirinkti tinkamą interneto kanalą ar priemonę?
• Kokiais praktiniais įrankiais naudojantis pasirinkti reklamos kanalus ir priemones?
Nauda
• Išmoksite greitai pasirinkti reklamos kanalus ir priemones savo tikslams pasiekti internete;
• Sužinosite, kaip užimti aukštas pozicijas Google paieškoje (SEO), papildomai nieko neinvestuojant;
• Sužinosite, kaip kiekvieną interneto reklamos kanalą ar priemonę panaudoti savo reklaminės kampanijos tikslams pasiekti.