Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas vaizdo seminarų kurso ketvirtoje dalyje pateiks informaciją, į ką reiktų atkreipti dėmesį planuojant reklamos priemonių gamybą.
Aktualumas
• Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
• Marketingo vadovams ir specialistams;
• Interneto projektų vadovams ir savininkams;
• Interneto marketingo specialistams;
• El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
• Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
• Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
Nagrinėjami klausimai
• Ką apima reklamos priemonių gamyba?
• Į kokius pagrindinius klausimus reikėtų atsakyti, planuojat reklamos priemonių gamybą?
• Ką būtina žinoti komunikuojant su specialistais?
Nauda
• Parengsite aiškų reklamos priemonių gamybos planą;
• Sužinosite komunikavimo su reklamos priemonių (tekstai, dizainas, programavimas, video) gamybos specialistais niuansus;
• Gausite planą, kaip kuriami svetainių, reklaminių skydelių, tekstų, knygų, naujienlaiškių, infografikų prototipai;
• Sužinosite apie prototipų rengimo programinę įrangą.