Kiekvienos įmonės, kuri užsiima pardavimais, pagrindinis tikslas – padidinti pardavimus. Tačiau ar kada susimąstėte, kad šio tikslo galima siekti pasitelkus kūrybiškumą?
Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kūrybiškumas ir pardavimų didinimas – du sunkiai susiejami dalykai, tačiau šio mokymo dėka suprasite, kaip kūrybiškumas gali pasitarnauti pardavimų didinimo procese.
Lektorė, verslo psichologė Dalia Arestovičienė atskleis visas paslaptis, kurios padės kūrybiškai padidinti pardavimus. Sužinosite, kaip pasiruošti generuoti naujas idėjas, atrasite naujus senų problemų sprendimo būdus.
Mokymo aktualumas
Mokymas skirtas visiems, kurie nori lavinti kūrybiškumą, nebijo laužyti taisyklių, siekia panaudoti savo idėjas didinant pardavimus bei kuriant klientų pasitenkinimą ir įmonės gerovę:
Mokymo tikslas
Šio mokymo tikslas – suprasti, kaip pasitelkiant kūrybiškumą, galima išmokti taikyti įvairius idėjų generavimo būdus, atrasti išsiskirtinių minčių, pritaikomų pardavimų didinimui.
Nagrinėjami klausimai: