Peržiūrėję antrą mokymą Jūs sužinosite:
Kaip įveikti kliento pasipriešinimą kontaktui? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Kliento nenoras bendrauti – tai dažniausiai neigiama reakcija į neefektyvius vadybininko veiksmus kontakto pradžioje arba jo tęsinyje. Įveikti kliento pasipriešinimą kontaktui padeda mokėjimas tinkamai veikti konfliktinėse situacijose ir suprasti informaciją apie klientą.
Kaip pardavėjui ugdyti pasitikėjimą savimi? (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Klientas kur kas labiau reaguoja ne į pardavinėjamą produktą, bet į pardavėjo pasitikėjimą arba nepasitikėjimą savimi. Reikiamas pasitikėjimo lygis leidžia turėti stipresnes derybines pozicijas bei parduoti prekę geresnėmis sąlygomis.
Vaizdo mokymą sudaro:
Aktualumas
Tai antrasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“. Pilną kursą sudaro 10 mokymų. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAU, BRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".