Konkurencija vis stiprėja. Reklamos efektyvumas mažėja. Rinkodaros kaštai didėja. Praėjo tie laikai kai į rinkodarą buvo galima žiūrėti pro pirštus ir užtekdavo kažkur kažkiek kažkaip pasireklamuoti. Norite išlikti versle ir suklestėti? Turite išsigryninti konkurencingą rinkodaros strategiją ir planą kaip ją sėkmingai realizuoti. Neužtenka vien suplanuoti... Juk galima planuoti ir planuoti, bet rezultatai ateina tik realiai atliekant veiksmus, t.y. iš įgyvendinimo. Tačiau ką ir kaip daryti, kad rinkodaros planas būtų ne tik efektyvus, bet ir realiai įgyvendintas?
Dr. Donatas Jonikas sako, kad geras rinkodaros planas turi tilpti ant vieno lapo taip, kad jį visą turėtumėte prieš akis. Tai ne teorija, bet praktikoje daugybę kartų išbandyta ir pasiteisinusi metodika. Donatas knyga "Startup Evolution Curve" pasaulinėje Amazon platformoje pateko į geriausiai parduodamų knygų top5 „startuolių“ kategorijoje, o Kalifornijos universitetas ją net gi pradėjo naudoti kaip vadovėlį magistrantams! Tokių rezultatų Donatas pasiekė įgyvendindamas rinkodaros planą ant 1 lapo!
Nauda Dalyviams:
Šiuose mokymuose sužinosite ne tik kaip toks planas atrodo, bet ir kaip žingsnis po žingsnio jį parengti Jūsų verslui. Antrojoje mokymo dalyje ypač daug praktinių patarimų!
Rinkodaros planas ant 1 lapo puikiai tinka, jei:
• Neturite didelių resursų ir laiko „ilgai žaisti“
• Aplinkybės per daug greitai keičiasi
• Esate orientuoti į tikslą ir tarpinius rezultatus
• Norite susitelkti į tai, kas svarbiausia
• "Jausti pulsą" matydami visa planą prieš akis